Dobrze dopasowana ekspozycja reklam jest na prawdę ważna, ażeby mogły one sprawnie dotrzeć do odbiorcy. Jest ona równie na prawdę ważna co odpowiednie zaprojektowanie samej treści reklamowej, ponieważ nic nam z pięknej promocji, którą niewiele kto będzie w stanie dojrzeć. Aby przedstawić treść ludziom i przykuć ich uwagę, stosujemy ekspozytory reklamowe.
Są to specjalne stojaki albo elementy do zawieszenia podobne do ram na obrazy, które umożliwiają łatwe wkładanie i wyjmowanie treści reklamowych ze środka. Najczęściej stosowane są ekspozytory plexi, które posiadają przezroczystą przednią część, dzięki której to co jest w środku jest doskonale widoczne. Jednocześnie marketing znajdująca się wewnątrz chroniona jest przed bezpośrednią ingerencją z zewnątrz jak również przed warunkami atmosferycznymi. Drugie pod kątem popularności są tak zwane hangery, czyli z angielskiego wieszaki.
Są one dostępne zazwyczaj w formie przypominającej płaskie, łatwe ramy od obrazów, różnią się natomiast sposobem otwierania ażeby umieścić w środku materiał reklamowy. Zazwyczaj robi się to poprzez rozczepienie zatrzasków, dzięki czemu wymiana reklam może odbywać się bardzo szybko i łatwo. Rozwinięciem zarówno stojaków reklamowych jak i hangerów są specjalne prezentery podświetlane. Różnica polega na tym, że posiadają one wewnątrz zamontowane oświetlenie (najczęściej LED), które nie tylko i wyłącznie zwraca uwagę ludzi na reklamę wieczorową i nocną porą, niemniej jednak poprzez bardzo dobry wybieranie koloru oświetlenia może zbudować dodatkowy efekt wizualny, który prócz tego przyciągnie wzrok.
Warto sprawdzić: displaye plexi.