Z kolei powracając do szefowskich gabinetów, to z reguły posiadają one wyciszenie od wewnątrz zrobione ze specjalnych materiałów dźwiękoszczelnych. W bardzo podobny sposób kreuje się wyciszanie call center oraz podobnyc h wnętrz, gdzie prowadzone są intensywne rozmowy telefoniczne. Chcąc uzyskać jednakowy efekt w firmie, powinniśmy skonsultować nasze oczekiwania z pracownikami firmy, która na co dzień zajmuje się montażem paneli dźwiękoszczelnych. Raczej z całą pewnością odradza się wykonanie wygłuszenia biura w sposób samodzielny. Jeśli w taki domowy sposób można wygłuszyć studio muzyczne dla wokalistów, o tyle wyciszanie call center odbywa się na w pełni innych aspektach. Przede wszystkim jeśli oprócz samego wygłuszenia zależy nam również na właściwym rozchodzeniu się fal dźwiękowych. Z kolei w firmach z dużą ilością pracowników, dźwiękoszczelne budki telefoniczne do biura na pewno będzie można zamontować, a pracownicy to docenią.
Źródło informacji: hałas w biurze.